Every day is a new begining

2016-04-05 | 07:03:00
Har funderat ett tag nu på att börja blogga igen men sen har jag ändå kännt att detta kanske bara är en sån 'fas' där jag får ett ryck med att jag ska börja blogga på nytt och två dar senare har jag tappat suget igen. Till skillnad från andra gånger så har detta suget bara blivit stakare dom senaste två veckorna och jag känner att det kan väl vara värt att ge att en ny chans kanske och sen får vi väl se vad som händer. En ny design ska iallafall fixas!
 
Nytt i mitt liv sen jag bloggade sist..
Tjaa.. till att börja med så har jag ju faktiskt hunnit bli gamling och får nu lagligt handla på systemet! haha. 
 
Har även flyttat ihop med min bättre hälft, dock så blev väl inte allt redigt som planerat i flytten då J lyckades bryta båda fötterna när han körde cross och låg på sjukhus i ca 2-3v. Tack och lov så hade jag min underbara mormor som hjälpte mig med det sista så att jag hann bli klara och få ut allt ur lägenheten i tid.
 
Har blivit 'häst fri', Omi såldes som avelsto då hon fick gaffelbandsskada på två ben och tyvärr inte blev bättre utan att det va alternativet att låta henne gå som mamma, alt vila under 1-2år för att se om hon kunde bli något bättre av det och ev kunna gå som skogsmulle häst eller låta henne somna. Skaffade foder häst men funkade inte redigt så han fick tyvärr åka igen, så nu står jag hästlös och tänker nog faktiskt göra ett tag då jag vill kunna focusera på lite annat ett tag. Har ju alltid andras hästar jag kan rida på så behöver inte sakna att allt för mycket :) haha.
 
Sist men inte minst så har jag beslutat mig för börja plugga och läser nu till undersköteska med inriktining för psykatrin, tycker det är sååå spännande! första dagen vi fick medicin boken så råkade jag fastna i den för jag hittade så mycket nya och intressanta saker i den, fortsätter det såhär så kommer det bli enkelt.
 
Men nu måste jag göra mig redo för skolan så jag inte kommer försent, på återseende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg / Hemsida:

Kommentar:

Trackback