Sometimes i wonder..

2014-07-08 | 23:38:00
Ibland är livet allt bra förvirrande.. Hur allt kan vara så perfekt och på bara en enda sekund ta en vändning.
Har dom senaste veckorna haft en hel jävla bergodalbana att åka. En dag har allting varit helt perfekt och vekligen känts som det är på rätt väg till att helt plötsligt kolapsa totalt och må skit och knappt orka med dagen. Kommer alltid vara glad att jag har mina vänner som hjälper mig egenom dessa dagarna och får en på andra tankar och ställer upp för en. I sånna här lägen är allt jag vill att kunna hoppa upp min underbara prinsessa och få ta en en vals och glömma allt men inte så jäkla lätt med en rygg som protesterar :( Tänkte att jag iallafall ska försöka rida en gång i veckan och sen får väll jag ta en tur till läkaren och snacka med dom och jag kan få hjälp med min träning så jag kan bygga upp den rätt igen. 
 
Provade en tur på min finaste igår och kan säga att jag va myyyycket nöjd trots ont i hela ryggen och nacken. Har lovat henne ett nytt fint träns med och bestämde att det att det får bli ett micklemträns och sen ett par nya stövlar till mig! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg / Hemsida:

Kommentar:

Trackback