Im walking on sunshine

2014-07-12 | 13:49:23
Godmiddag på er! Skulle egentligen dra till stenbrotten i dag med några vänner men eftersom solen har gått och gömt sig så satte alla sig i soffan med en film och jag verkar vara den enda som fortfarande verkar vara pepp på att bada och grilla :) haha. rastlös eller vad? 
 
Fixade iallafall en god frulle till oss för att vara snäll så det blev amrikanska pannkakor till dom andra och proteinbanankakor till mig o malin som försöker vara lite nyttigare :) dom flesta vet väll receptet men tänkte att jag kan dela med mig ändå ? :) 
 
Proteinbanankakor recept

1 Banan
2 Ägg
1 tesked stevia
1/2 skopa proteingpulver 
 
Gör så här:
Skala av bananen och mosa den blanda sedan i stevian, proteinpulvret och till sist ägget.
Stek dom sedan lite lätt med olja eller smör. Serverar sedan med något gott till eller bara äta dom som som är.
Själv valde jag att ha lite kvarg, jordgubbar och cashewnötter till.. MUMS!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg / Hemsida:

Kommentar:

Trackback