So undercover

2014-08-05 | 18:40:34
Mitt bloggande går lite fram och tillbaka men prioterar inte att sitta och blogga framför att umgås med mina vänner, familjen, jobba och allt sånt där utan det får jag ta när det faktiskt finns tid och energi över för det :)
 
Tid lär jag väll ha över nu 1v då jag har blivit sjukskriven och inte får jobba utan bara ska ta det lugnt och röra mig lite lätt i försiktiga rörelser.. Duktiga lilla jag lyckades ju lyfta helt galet på jobbet i går så jag sabbade hela ryggen, vilket är jätte bra när man redan har problem med den! :) haha. jaja kanske kan få någon ordning på den nu iallafall.
 
Orkar inte skriva allt för mycket just nu då jag bara är trött och helst av allt skulle vilja sova vilket jag inte har lyckats göra särskillt mycket nu på några nätter, måste försöka hålla mig vaken lite till iallafall så får bli att kasta igång en film nu så länge. Malin tipsade mig om So Undercover så tänkte jag få glo på den ikväll men är det någon av er läsare som har några bra filmtips så får ni gärna skriva dom för jag suger på att hitta bra filmer! ;) haha. Gillar komedi, skräck, highschool och bilfilmer typ så ja bara skriv..
 
juste, låt mig få presentera er för min nya kärlek marc jacobs ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg / Hemsida:

Kommentar:

Trackback