Out with the old and in with something new

2014-08-07 | 14:07:37
Haloj, ligger här hemma o är rastlös till tusen och vet inte riktigt vad jag ska göra så jag tänkte att jag börjar pyssla på en ny design, måste dock se till och ha en photoshoot snart bara så jag har lite nya bilder att använda. Men för det så krävs det ju en fotograf, bra väder, bra ställe och en frisk kropp! :) har massa roliga ideer i huvudet så får väll hoppas på att vi kan fixa allt snart :D ska även fixa min kära kompis Malins blogg så får väll se hur mycket jag hinner pyssla ihop.
 
fick även hem mina älskade träningsbyxor idag från sportamore, as sköna svarta adidas byxor med loggan på benet :) sen hade jag ju lite tråkigt inatt så jag bara "råkade" beställa ett par byxor från freddystore. Fick bli ett par svarta så nu får vi bara hoppas på att dom passar! :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

Blogg / Hemsida:

Kommentar:

Trackback